13.11.2008

:)))

Herkese merhaba uzun zaman aradan sonra...
Şimdi bilgisayar dersindeyim yarım saat hocamız serbest bıraktı hemen bloga balıklama daldım;)
Vizelerim 24 ünde başlıyor yoğun bir çalışma dönemine girdim hedefim Mersin'e yatay geçiiş yapmak bizimkiler çok istiyor . Hastalığım uzun sürdüğü için gözleri korktu ne yap et dönem sonu geçiş yap diyorlar:)
Doğruyu söylemek gerekirse bende geçiş yapmak istiyorum mersinden sonra burası çokta iç açıcı gelmiyor...
Hakkımda hayırlısı olsun diyorum her zaman için Dualrınızı eksik etmeyin...
Sizleri takip ediyorum emin olabilirsiniz fakat yorum yazma fırsatı bulamıyorum ...
Kendinize iyi davranın..
Ben şükürler olsun iyileştim:)))
MUTLUYUMMM...

6 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

Oh beee :))
Sesin solugun cıkmıyordu. eee ögrenci olmak kolay degl. Canım derslerinde sınavlarında başarılar. İnşallah istedigini gercekleştirirsin :) Bir daha hasta olma emi :)

BlahBlah dedi ki...

şükür iyileşmişsin =)

başarılar...

KelebekGibi dedi ki...

Mutlu oldugunu bilmek güzel:)
Sevgiler :)

nevbahar01 dedi ki...

bilgisayar derslerinin çoğalması ve hocanın sık sık serbest bırakmasını diliyorum:)
iyileşmene sevindim, kal sağlıcakla...

Adsız dedi ki...

Kıs nerde okuyordun ya yazmadın ya da ben mi unuttum merak ettim bak :)

mersav dedi ki...

teşekkür ederim herkese:)