8.07.2008

Hayat Sahnesi- Ne ki bu??

Adminle ilgili yazı eklememin ardına kuzen dayanamadı tam benlik bu dedi hemen admin olmaya karar verdi dur yapma etme dedim dinletemedim illa başını yakacak:p Şaka bi yana uzun zamandır açmak için uğraştığı sitesini sonunda açtı .

Eee reklam yapmak kime düşer tabiki bana ele gidecek hali yokya yalvardı yakardı :

kuzen :sen benim reklamı yapmazsan ben naparım

mersav:banane yaa ne yaparsan yap

kuzen: nasıl ayakta duracam??

mersavın iç sesi: yazık ya ağlayacak şimdi erkek adamada yakışmaz ne yapsamkii

kuzen: hadi yaaa

mersav:bi düşüneyim

mersav'ın iç sesi: en iyisi şartlarımı sunayım şuna

mersav: tamam kabul ediyorum ama şartım var

kuzen: tamam tamam ne istersen

mesav: bahçeli bir ev,kapısında Bmw marka bi araba eski model değil haa

kuzen:

mersav'ın iç sesi : heralde kontür isteyecem zannetti hahahah yaşasın kötülük

mersav:hadi dua et akrabasın yoksa bu kadar ucuz kurtulamazdın

kuzen: hıı neeeeee

........................

Kuzen bunları okursa hayal gücün ne kuvvetliymiş bee der:p yani heralde öyle:)

Bu kadar gırgır yeter :)

Evet efendimm karşınızda HAYAT SAHNESİ

Sizler sayesinde büyük bir kitleye ulaşacağına eminim çünkü daha çok yeni sizlerle büyüyecek:)
Benim üye adım mersav tabiki buluşuruz hayat sahnesinde değil mi? :)

8 yorum:

AŞK... dedi ki...

bende pek severim böyle yalvartmayı :)

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun kuzeninin yeni forumu :) Ancak blog açsaydı ilerde yaşayabileceği olası bir stresten,(malum yazmışsın altta ADMİNLİK ZOR) :D kurtulurdu ama olsun,alsın hevesini.

Bu arada bende açılmadı site henüz.

KelebekGibi dedi ki...

HAyirli ugurlu olsun, insallah sorunsuz sekilde gecer adminligi:)
Sende iyi etmissin reklamini yapmakla:)
Sevgiler

mersav dedi ki...

>>>>forewell: zevkli oluyor değilmi:D forumda seni görmek güzel;)

>>>>miy1988:teşekkürler:) ben dedim ama çok hevesli bakalım ne olacak bu arada baktım ama sitenin açılmasında sorun yok gibi

>>>>kelebekgibi:çok sağol amin inşallah sorunsuz helleder herşeyi
mutlu kal

Adsız dedi ki...

admin diyor ki'
niyet etmek işin ilk yarısı
başlamak ta geriye kalan ikinci yarısıdır...
hayatsahnesi.com desteklerinizi bekliyor özellikle sizden tek isteğim dikkat kısmında yer alan konuları okumanız ve okutmanız
şimdiden teşekkürler...

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun kuzeninin sitesi :)

mersav dedi ki...

teşekkürler fulya:)

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun, ufak bir katkı olarak ben de üye oldum. Ancak forum işleri süreklilik ister, zahmetlidir. Insallah sıkıntı cekmez.
Başarılar