27.07.2008

Güngören'de Patlama!

İstanbul Güngören'de patlama oldu . Terör saldırısı...
13 ölü 70 yaralı var malesef sayının artması bekleniyormuş:(

Bundan bir kaç hafta önce konsolosluk önünde saldırı olmuştu polislere yönelik bu saldırı daha farklı yaşlı, genç, çoluk çocuk demeden yapılmış bir eylem bunu yapan ş***fsizlerin bunları düşünmesi beklenemez tabi ...

Böyle saldırılara karşı birlik ve beraberlik içinde sağduyulu olmamız gerek fakat acımız büyük...

Vefat eden vatandaşlarımıza başsağlığı ,yakınlarına sabırlar, yaralı vatadaşlarımızada acil şifalar diliyorum.

9 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Bos yere ölen insanlar :(
Yapanlarin kalpleri körelmis,insanliktan cikmislar bence,gözleri körelmis, bir robot gibi kurmuslardir belkide bu tip insanlari...

mersav dedi ki...

malesef öyle oluyor abla:( yeni duydum haberlerde canlı bomba değilmiş çöp tenekesine konulan bomba uzaktan patlatılmış 1 değil 2 patlama:(

уαѕємin... dedi ki...

bende yeni öğrendimm

neden başa çikamiyoruz,bir avuç pislikle tartışılır

13 ölü 144 yarali

nevbahar01 dedi ki...

:(
çok üzülüyorum, hem de çok.
her an canımı bir sevdiğimi kaybetme korkusu yaşıyorum.
güngören de teyzem ve kuzenim oturuyordu. onlar tatilde ama kuzenimden haber alana değin rahatlayamadım:( çok şükür ondan iyi haber aldım, peki ya sonra? hayır, yine rahatlayamadım. masum insanların ölümü kadar beni yaralayan bir üzüntü daha yok. terörü bir kez daha lanetliyorum.
kahrol e mi...

Adsız dedi ki...

Ülkemizde yaşanan üzücü tüm olayların son bulması dileğiyle :(
diyecek çok şey bulamıyorum bloğumda pek çok kez küfrettim bu tip şerefsizliklere ardı arkası kesilmiyor

Adsız dedi ki...

bende lanetliyorum üzücü ama türkiyemizin gercegi maalesef en kisa zamanda bu olaylarin sona ermesini diliyorum ama icimden bir ses sanki böyle geldi böyle gidecek diyor.baska dis devletlerin bizi cekememesine yada düsmanlik etmesine gerek kamiyor biz icimizde birbirimizi yiyor kolayca tüketiyoruz onlarda karsimiza gecip kahakahayla gülüyorlar reziilligin daniskasi denilebilir kisaca .giden canlarami yanarsin arkada kalanlarami isin icinden cik cikabilirsen ölen vatandaslarimiza allahtan rahmet yakinlarina dayanma gücü sabir diliyorum. benim dünyam melekk55.tr.gg

BlahBlah dedi ki...

şerefsiz kelimesinin üstünü sen mi kapadın bilemiyorum ama dolu dolu yazmak lazım. şerefsiz, çapulcu, en acı biçimde sürüne sürüne ölmeyi hak eden yaratıklar... yaptıklarının aynısı başlarına gelir inşallah.

mersav dedi ki...

evet abla ben kapattımm amin abla aminn dün ayrıntılı vermediler tvde bugün yüreğim kaldırmadı izlemeye:(
çok büyük acıı çok

Adsız dedi ki...

ultrAslan'da yazdığım postu copy/paste ediyim;

Allahın laneti,üzerinize olsun (PKKnın ve ona benzer her ne varsa)

3 günlük dünyada huzur bırakmadınız.

Apoş iti ve kurduğu ezik örgüt yüzünden şu an doğan bir bebek borçlu geliyor dünyaya.Neden ? Çünkü silahlanmaya ayrılan para yüzünden gayri safi milli hasıla düştü !

Onunla da kalsa iyi.Her yıl bu tip or.spuca eylemlerde 100den fazla vatandaş ölüyor.

Bunu yapanlar ve bunu destekleyenlere,Allahtan felç,kötürüm dahil her türlü hastalığı, acıdan inlemelerini her türlü pisliği diliyorum !

Amin.