9.07.2008

Hayat Kaynağımız Tükeniyor

Yaşadığım güzel şehir Mersin'in gülnar ilçesinde 3 gündür devam eden yangın büyük boyutta ekipler eminim ellerinden geleni yapıyordur fakat bu kadar uzun sürmesi kokutucu:( yangın kontrol altına alınmış diye sevinmiştim fakat aşağıdaki haberi okuyunca kötü oldum inşallah böyle bir sorun olmazda hayat kaynaklarımız yok olmaz .

Köy halkı madur durumda köylerimizden biri tamamen yok oldu 2 kişi hayatını kaybetti:( Allah herkese sabır versin...





ftğrf : CNN

Orman Genel Müdürlüğü Orman Koruma ve Yangınla Mücadele Dairesi Başkanı Nurettin Doğan, Mersin'in Gülnar ilçesinde çıkan orman yangınının büyük oranda kontrol altına alınmasına karşın, bu akşam saatlerinde beklenen fırtına nedeniyle endişeli olduklarını bildirdi.
Doğan, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yüksek kesimdeki Gülnar ilçesinden sahil şeridine inen orman sahasında zaman zaman ''anormal'' fırtına olduğunu, fırtınanın hızının saatte 100 kilometrenin üzerine çıkabildiğini kaydetti.
Doğan, 3 gündür süren mücadele ile büyük oranda kontrol altına alınan orman yangınında fırtınanın çalışmaları aksattığını bildirerek, şunları söyledi:

''Bu akşam 21.30 sıralarında beklenen ve saatteki hızı 60 kilometreyi aşması tahmin edilen fırtına bilgisi bizleri endişelendiriyor. Bu nedenle yangın 'tamamen kontrol altına alındı' diyemiyoruz. Çünkü fırtınada şu an külün altında kalan köz çıkarak, yeniden tehdit oluşturuyor.''

"bu haberi aldığım adresi hatırlamıyorum "


Fotoğraflara buradan bakabilirsiniz.


saat:21:00 yangın söndürülmüş tamamen kontrol altına alınmış çok mutlu oldum:)
Ama kaybımız büyük:(

8 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Orman yanginlari cok hötü yaa, kac seneler büyüyor o güzel agaclar, ben cok üzülüyorum böyle dogal ortamlarin mahvolmasina, sicaklardan mi cikti ki yangin?
Sevgiler

mersav dedi ki...

tam olarak bende bilmiyorum araştırdım ama bulamadım bi türlü

Adsız dedi ki...

Mersin'e büyük geçmiş olsun yazık ya ciğerlerimiz yanıyor :(

BlahBlah dedi ki...

insan ölmüş gibi üzülüyorum.

yakan da yana yana ölsün istiyorum...

AŞK... dedi ki...

hmm.. kontrol altına zor alınan yangın bu sanırım ?

Adsız dedi ki...

Söndürüldü çok şükür ancak geride yanan köyler kaldı,kararan ciğerlerimiz kaldı.Her yanan orman,ciğerimizde oluşan kara bir lekedir.Geçmiş olsun.Devlet her bir köylüye 3000 YTL mağduriyet parası verecek.

nevbahar01 dedi ki...

:(
Çok üzgünüm, geçmiş olsun ve Allah sabır versin.
Hayatta en üzüldüğüm şeylerden biri de bu benim. Kayıpların misli ile geri gelmesini dilerim.
:(
Çok üzgünüm , çokkk, dicek bir şey bulamıyorum:(

nevbahar01 dedi ki...

:(
Çok üzgünüm, geçmiş olsun ve Allah sabır versin.
Hayatta en üzüldüğüm şeylerden biri de bu benim. Kayıpların misli ile geri gelmesini dilerim.
:(
Çok üzgünüm , çokkk, dicek bir şey bulamıyorum:(