26.07.2008

Sonumuz Bu Mu?!




















Ne dersiniz teknolojinin hayatımıza bu kadar hükmettiği zamanda bu durumlar gerçekleşirmi sizcede, yoksa zaten oldu hayatımıza hükmettimi dersiniz?
Misal ben önceleri daha vahim durumdayım şimdi belli zamanlarda uğruyorum
:).

Yararı çok büyük tabi orası ayrı, yararı kadar zararıda var malesef ama teknoloji gibisi yok şu teknolojinin gözünü seveyim;).
Ama ışınlanmanın olacağı günü bekliyorum o gün teknolojinin gözünü bulup seveceğim... (burda olursam)
İlerde bu yazıyı okuyunca ne gülerim heee...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

evet ya internet hakikaten bir hastalık hatta bende

http://fulyailkim.blogcu.com/17923201/

şu yazımda bahsetmiştim böle komik bi olaydan :)internet başında kendimi kaybettiğim için babamın seslendiğini duymamışım ve babam telefon açmıştı bana :)

KelebekGibi dedi ki...

hehe karikatürler gercekten komikti ve biraz gercegi yansitiyorlar tabiki az abartili olsada.
Ayy insanlar arasi iletisim zayifliyor, mimiklerle gözgöze konusmak, birbrini sesiyle degil tüm vücuduyla dinlemek artik yok.
Biz buna kapilmamak icin elimizden geleni yapalim bence, cocuklarimizda bizden böyle ögrensinler, herseyin vakti olmali, internetinde!
Ben mesela genelde geceleri girerim neden, cünkü kizim uyuyor esim gececi calisiyor..vs. Yani yasantima göre internete girme vaktimi ayarlarim bir sekilde.
Bazen evdek ibir isi ikinci plana attigim oluyor ve bu bile bana bir yük oluyor sonra birikince.
Amaan bende ne yazarmisim
:D

Iyi haftasonlari.


Bu arada herkesin mutluluklari vardir, sen belki yok zannedersin ama onlarin varligindan haberdar degilsindir aslinda yaparken mutlu oluyorsundur! Bence sende benim gibi biraz düsün ve aklina gelen mutluluklarini kagida yaz, günlük hayatinda mutlu oldugun bir an hemen onuda ekle, zamanla buradan aslinda güzel seylerinde oldugunun farkinda olup pozitif enerji aliyorsun bundna:)
Tavsiye yani:)
Sevgiler.

mersav dedi ki...

teşekkür ederim ablacım tavsiyne uyacağım zaten yazını okuduğumda ilk aklıma gelen kendimede aynı şeyi uygulama isteği oldu:)
yazdıklarını okumak güzel;)

çii dedi ki...

yok yav bu kadar ileri gitmez...
ama benim gözlerim bozulcak galiba (:

AŞK... dedi ki...

yavaş yavaş gidiyoruz bakalım bu duruma da Allah'tan hayırlısı :D

böcük dedi ki...

Ay kabusss :D Bu kadar ileri gitmez umarım :p Gerçi biz appamla yan yana odalardan msnde konuşur olduk ama :$ Sonumuz hayır olsun :D