24.07.2008

Rekor Kırdım

Kendi çapımda bir rekora imza attım rekor dediysem ahım şahım birşey değil , alışveriş rekoru; ilk defa, girdiğim ilk mağazadan ayrıca sadece 5 -10 dakikalık bir süre içerisinde iki etek ve bir gömlek aldım yolda gelirken şaşkın şaşkın düşünüyordum nasıl oldu bu diye ama oldu yani elimdeki poşette eşyalar vardı yoksa hayatta inanmazdım rüya derdim...

Şaşkınlığımın büyük olmasının sebebi normalde alışveriş anımı anlatayım sizde duyunca şaşıracaksınız eminim, kolay kolay hiçbişeyi beğenmem sade ve şık olmalı , üzerinde parıltılı desenler olmamalı vs. vs. .... böyle uzar gider kriterlerim:)

Amca kızını çağırırım (oda benim gibi hiçbişey beğenmez) .Bizde biraz dinlenir çarşıyı alt üst etmeye koyuluruz.Tahminen 20 mağaza gezeriz bu duruma göre artar hayatta azalmaz mağaza sayısı... hepsine gir çık gir çık ama hiçbişey alma ayrıca gel eve evdekilerden azar işit dünyayı gezseniz( dünyayı gezeyim bir dedim heh:)) siz hiçbirşey bulamazsanız, nasıl gençsiniz şu karşı dükkana gitseniz bile neler bulursunuz genç dediğin cıvıl cıvıl, renkli ,parıltılı giyer falan filan..

Bu durum her seferinde olur abartmıyorum uzun süre aynı şeyleri giyerim şükür ki güzel şeyleri seçiyorum aynı şeyleri giymeme rağmen hep yeni gibi duruyor kıyafet konusunda tertipliyimdir.Övünmek gibi olmasın:P

Birde şu var alışveriş yapınca bayanlar rahatlıyor diye billirdim bende hiçbir değişiklik olmadı sorun bende mi acaba?:) Erkeklerde haklı yahu alışveriş yaparken sıkılmaları çok normal onlara kesinlikle katılıyorum çok zor beğeniyoruz ben evli olsam kesinlikle önce gider beğenirim eşim olacak insanın haberi olmadan, diğer gün onunla çıkar birlikte alırım :D nerden bilecek.Hem onun kafası rahat olsun hem benim;).

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ayy ben bu konularda erkeklere katılıyorum :) valla bayanlar alışveriş konusunda olsun hazırlanıp dışarı çıkma konusunda olsun fıtık ediyolar :))bnm tüm arkdaşlarım Allahım bi yere gidecez yok makyajını yapamaz yok ne giyeceğine karar veremez. Haa bu arada annemde aynı senin gibi o nedenle çarşıya-pazara giderken bana yalvarıyor ama gitmiyorum :P mahalleden komşu arkadaşlarıyla gidiyo canım benim ama 3 saat pazar gezilir mi ya,annemler evden çıkarken şöle diyorum hadi bakalım Şirinyer'i (bizim semt oluyo) satın almadan gelin :)cicilerini güle güle giy

KelebekGibi dedi ki...

Bende esimle rahat alisveris yapamam, onun icin sorun yoktur ama ben sorun ederim. O varken acele etmem gerekli gibi stres yaparim kendime.
Esimde " sen bak rahatca " der durmadan.
En iyi alisverislerim tek basima cikip istedigimi deneyip, sakin sakin heme kafa dagittigim bir alisveristir:)
Sevgiler

böcük dedi ki...

bu yazıyı okuyunca yalnız olmadığımı anladım binlerce şükür :)) ben de sade ve şık kıyafetleri seviyorum ama çevremdekilerin söylediği şey "sen gençsin" öyle allı pullu abuk subuk ben burdayım diyen kıyafetlerden hiç hazzetmiyorum ;s en güzeli sade takılmak :p