16.07.2008

Youtube'a erişim




Yasaklı yotube girmenin farklı yolları var atasagun anlatmıştı şurda hatta benim vereceğim adres oradada yazıyormuş bende bağlantı vermek için baktığımda gördüm:). İzleyeceğim videolar olmadığı için daha dogrusu ilgilenmediğim için ugraşmak istemedim.Ağabeyim eğitimi için şehir dışındaydı , tatile geldi 10 günlüğüne özlemişiz bayağı. Her neyse bilgisayar başındaydık bir baktım youtube girmiş video izliyor abi nerden giriyorsun buraya dedim meğer ne kolaymış:)


Youtube girmek için şuradan buyrun , girdiğiniz sayfada arama motoru kısmı var gmail.com yazıyor gmail yerine youtube yazın begin browsinge tıklayın ve size iyi seyirler:).

6 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Niye engelledirler bu youtube acaba?
Sadece Türkiye'de sanirim, cünkü bende sorunsuz.
Bazen iyi oluyor yaa, ben mesela kizima oradan cocuk videolari, cizgi filmleri izletiyorum.
Sagol paylasimin icin..

mersav dedi ki...

evet burada engelli içerik yüzünden engelleniyor diye biliyorum gerçekten çok kullanışlı bir site:) ama rahatça kullanamıyoruz o ayrı tabi...

Adsız dedi ki...

youtube pek işime yarayan bi site zaten diildi :) ama misafir gelen kuzenimiz bişi izleticekti ve ktunnel.com dan(seninki "v" siymiş :)) girdi bana da öretti bende yeni örendim he senin gibi :) ama bu sabah girdim o site de açılmıyo açılıyosa da kapanıyo :)bir de atasagun'un diğer yönteminimi denesek nedir aman o da çok uzun ya üstelik ben anlamıyorum o işlerden :))

Eski dedi ki...

girmeyelim zaten yaa kotayı yeterince dolduruyo , iyi böylee :) hiç bi zaman youtube bağımlılığı olmadı zaten , aramıyorum hiiç ...

mersav dedi ki...

>>>>fulya: evet sorun vardı ama geçmiş:) şimdi girilebiliyor

>>>nnevv:kota derdi bendede var sınırsız olsa ne güzel olur ama buda yetiyo yaa tabi biyrlerden kısarak:)

AŞK... dedi ki...

evet gayet kolay geçen kardeşim geldi oda bana şaşırdı :)