24.07.2008

Mersav Kimdir?

Adı Fatma aslen Şanlıurfa'lı ama uzun süredir Mersin'de yaşamaktadır. 21 yaşında. Hayata henüz dikiş tutturamayan Allahın garip bir kuludur.Kalabalık bir ailenin 6. üyesidir.

Evin büyük kızıdır , her işi o yapar (bakmayın böyle dediğine annesi çok mübarektir herşeyi o yapar aslında) Küçükken evden oyun oynamak için sabah çıkıp akşam hava kararınca dönmüştür ama öyle zamanlaması vardır ki babasından önce evde olmayı bilmiştir.3 tane aslan gibi abisi olduğundan futbolda az buçuk becerisi vardır , hemen her oyunu bilir. Bu yüzden küçük çoçuklarla anlaşmayı becerir.

Yüzü hep güleçtir sinirlendiğinde ne olacağı tahmin bile edilemez . Ailesinden başka kimse tam olarak tanıyamaz .Sessizdir fazla konuşmaz ama arkadaş ortamına girdiğinde akıl almaz bi şekilde ağzı açılır. Her ortama ayak uydurmayı becerir .Her tür müziği dinler hayran olduğu bir sanatçı yoktur yeterki güzel seslendirilmiş olsun. Farklı yemek tatlarına açık değildir gözüne kestirmediği hiç bişeyi yemez .

Şu sıralar öss sınavı için hazırlanmaktadır.(kaç defa girdiğini kendi bile unutmuştur).Aslında Anadolu üniversitesi Açıköğretim İşletme Fakültesi okumaktadır.kendisi üniversiteyi örgün öğretimde okumak için kafaya takmıştır o yüzden hala össye girmekte ısrarlı çünkü amacı mesleği eline geçtiğinde verimli işini hakkıyla yapan biri olmaktır.

Hayatı monotonluk maratonuyla geçen biridir . Hiç olmazsa hayatına farklılık getirmek için blog dünyasına girmiştir.Mersav ismi aşireti Mersavi 'den gelmektedir. Mersavi'nin anlamı mert ve başına gelen sıkıntıyı kolayca başından savan anlamındadır.Mersavi aşiretiyle ilgili bilgileri yakın zamanda ayrıntılı bulacaksınız...

Mersav için farklılık olmuştur blog dünyasıyla tanışmak.


Dipnot1:öss sınavına girdi fakat umutlu değil(gelişmeleri sizle paylaşmaya devam etmektedir.)

Dipnot2:bu yazı uzun zamandır hali hazırda bulunuyordu ilk yazılarda kendime dair hiçbirşey yazmıyordum bu yüzden erkek sananlar var:D bende eklim dedim aslında kendi hakkımızda bilgi vermek daha doğru:) yanlış anlaşılmalar mahal vermiyor.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya sen bu yazıyı gündüz mü yazdın yoksa yeni mi saat şu an 00:49 neden soruyorum biliyomusun bende bu arlar bi sorun var ya insanlar yazı ekliyor ben saatler sonra görüyorum yazı bende yazıldığı vakit çıkmıyo yani bugün farkettim bunu :) nası bi sorun valla annamadım he.Seni tanımak güzeldi annemin adaşısın :)öss takma kafana bende 5 kez(ösym başkanı darılıyodu ben girmzsem o darılmasın die giriyordum:P) girmiştim ama ders çalışmıyordum tabi :P sonra girmeme kararı aldım şimdi de kpss ye dadandım rutin 2 yılda bir giriyorum ama onu ders çalışmadan da kazanıyorum bakalım bu yıl nolcak :) hoş kpss kazanınca bişi olmuyo :D

böcük dedi ki...

Blogunu sonradan keşfetmiş biri olaraktan seni tanımak güzel :)) dilerim hep yüzün güleç kalır :D

mersav dedi ki...

>>>>fulya: yorumunu okumaya başladığımda acaba yanlış bişeylermi yazdım gece yarısı falan dedim fulyacım tam saatinde gördün yayımladığım saat tam olarak 00:33 bloggerde saat böyle görünüyor bi sorun yok anlayacağın;)

>>>>böcük:sağol:) hep birlikte inşallah senide tanımak çok hoş ;)

AŞK... dedi ki...

bende forewell memnun oldum :D:DDD:D:D:D

AŞK... dedi ki...

aslında bunu sobe haline getirsende sobelesen milleti hiç fena olmaz :D

nevbahar01 dedi ki...

hmmmmm, seni daha ayrıntılı tanımak güzeldi.
yine yeniden memnun oldum şeker:)
sevgiyle ve mutlu kal...

mersav dedi ki...

forewell iyi fikir öyle bişey yaparsam ilk sen sobelenirsin haberin olaaa

KelebekGibi dedi ki...

Seni daha yakindan tanimak güzeldi.
Birkac özelliginde bendede var dedim,ortak yönlerin olmasi güzel:)
Türkiye'de bu sinavlar ne zaman bitecek onu merak ediyorum ben...
Sevgiler

mersav dedi ki...

sağol abla ortak yönlerin olmasına bende sevindim:)
türkiyede bu sınavların bitmesi zor:/

çii dedi ki...

vayyy aşiret mii? :D
iyiymiş...
(:

AŞK... dedi ki...

ayıp ediyorsun sen sobelersinde ben yapmam mı
bence sen sobe çalışmalarına başla :)

Gelin Ayşe dedi ki...

Ben senin ablanım :P bir yaş büyügüm di mii :)
Seni cok daha iyi tanıdık artık, çok sevindim :)) Em çokda blog ismini merak ediyordum :)

Adsız dedi ki...

:):):)