19.07.2008

İstem Dışı

Selamün aleyküm:) Direk lafa dalış yapacam umarım çakılmam hehe:)) bilgisayar kasamdan çok şikayetçiydim, sanırım oda benden sürekli çarpıp durdu edepsiz:P elektrik kaçırıyor .

Dayanamadım blogumdan ve bloglarınızdan 1 haftaya yakın bir süre ayrı kalmayı göze alarak satmaya karar verdim kasayı, hatta sattım sinirden beni çarpıp havaya uçurmazsa teslim etcem akşam. Seni çarpıyorsa neden millete satıyon üçkağıtçıııı mısın sen??? demeyin heee satın alan zaten bilgisayarcı bi şahsiyet uygun fiyatta anlaştık:).

Bu arada yeni bir kasa toparlayana kadar zaman alcak tabi o yüzden 1 hafta kadar müsadenizi isteyecem. Hoşçakalınnn




Biraz acıtasyon yapayım ühühühüü.... (resim alakasız oldu gibi :)
Selametle kalın ....

5 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

aa cnm senden birkac gün ayri kalicaz demek...BIlgisayar hakkinda iyi etmissin ama eninde sonunda yolda birakirdi o seni.
Yenisini alinca daha rahat edecegine eminim!
Kisa sürede kafana uygun bir kasa bulman dilegimle,sevgiler.

AŞK... dedi ki...

müsaade sizin ne demek :)

mgurdal dedi ki...

Lütfen efendim ne demek...
Selametle gidin, çarpılmadan gelin inşallah... ;)

Adsız dedi ki...

iyi de satman gerek yoktu ki, şase yapmıştır. Düzeltilebilirdi...
Hoş, ben 2 yıldır çarpılıyorum hep ama alıştım ona, düzeltmek istemiyorum bile :)

mersav dedi ki...

atasagun: evet düzeltilebilirdi biraz hurda olmuştu söylemeye dilim varmadı o yüzden:D