30.07.2008

Sinema Keyfi

Bu aralar izleyemediğim bütün sinema filmlerini izlemeye başladım vizyonda olduğu zamanlar 120 ve M.Ö 10000 ‘i izleme fırsatım olmuştu gerçekten çok güzel filmlerdi.

Ama 120 filmini mutlaka izleyin herkesin izlemesi gereken bir film.

Son birkaç gündür Beyaz Melek, Kabadayı, Kutsal Damacana ve Dabbe’ yi izledim.

Ortaya karışık yaptım anlayacağınız korku,komedi,duygusallık iyi geldi bu filmleri izlemek.

Beyaz Melek , Mahsun Kırmızıgül’ ün ilk sinema filmi çekimi olmasına rağmen gayet iyi fakat filmi asıl iyi yapan konusu ve usta oyuncuların filmde bir araya gelmesi.


Kabadayı, usta Şener Şen ve Kenan İmirzalioğlu’nun başrol oynadığı farklı ve güzel bir film.Kenan İmirzalioğlu’nu böyle farklı bir rolde görmek bana itici gelmedi açıkcası. Bu filmi izlemeden önce Kenan İmirzalioğlu’nu sevdiğimi bilen arkadaşlar izlersen sana itici gelebilir dediler ama hiçte öyle olmadı . Demekki sanat aldığı rollerde sadece iyiyi yada sadece kötüyü oynamak değilmiş.

Kutsal Damacana,korkularla alay edilmiş güzeldi fakat küfürlüydü zaten son zamanlarda sinema filmlerinde komedi=küfür olmuş.

Dabbe, korkunç falan demişlerdi ama beni çokta etkilemedi açıkcası.

Tavsiye edeceğiniz kaçırdığım yada duymadığım filmler varsa söylerseniz sevinirim ben bu arada izlemeye devam edeceğim :)



7 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

ohh iyi seyirler sana. Film izleme kgüzel, insana cok sey katiyor, tabi film secimide önemli.
Sevgiler

Eski dedi ki...

ama bunların hepsi türk yaa ... ben bi beyaz meleği izledim oda hep beraber gittiğimiz için , pekte etkilenmemiştim anlı şanlıı ...

Adsız dedi ki...

türk filmine boğmussun kendini, maşallah bende hepsini izledim.. bildiğin türk filmi, ne korkusu korku ne komedisi komedi :)

nevbahar01 dedi ki...

:) amma çok izlemişsin yaw.
birden fazla sinema filmi beni boğar:)
iyi seyirler;)

Adsız dedi ki...

kabadayıyı çok merak ediyorum =(

Adsız dedi ki...

bende çok uzun zamandır film izlemiyorum sinema kültürüm pek yok daha doğrusu ama izlemek gerek :)

böcük dedi ki...

MaşAllah baya izlemişsin :D Bunların içinden sadece "Kabadayı"yı izledim ve çok sevmiştim :) Türk filmleri içinde izlenilesi bir filmdi.