18.01.2009

Finaller Bitti...

Finaller bitti bende bittim sanki:D

2 haftalık final süresini atlattım yoğun geçti bayağı. Şimdi evimdeyim mutluyum çok şükür. Hatırlarsanız yatay geçiş planlarım vardı malesef suya düştü o... Açıklanmadı ama dersin birinden ortalamaya kalıyorum. Kısmet bakalım ...
Uzun zamandır nete giremiyorum. Uzun bir tatilim var yavaş yavaş hepinizi ziyaret edeyim artık merak ediyorum ne var ne yok;)



http://img2.blogcu.com/images/f/i/l/filizim34/y1p5znun30pswwj2ogue6tak5xxh_pmdzo_wue3zi1nlmj4p357kvtwyux48gwynqvfsytq9t_mdco.jpg
Alakasız bir resimde olsa çok beğendim:)) Ah kuşlarrrr

4 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

hmm hoşgeldin. inş açıklandığında tahmin ettiğin olmaz ve ortalamaya kalmazsın dersinden. 15 gün bizlerle olcağına sevindim:)
sevgiyle gel...

BlahBlah dedi ki...

iyi geçmiştir umarım...

Adsız dedi ki...

bilmiş bilmiş bakıyo bu güverciin :) off senin tatil yeni başlıyo benimki bitiyo bu haftaa ://

mersav dedi ki...

nevbahar: 15 gün değil bir aya yakın:D

blah blah : idare eder işte baktım bugün bi alttanım var:S

nevv: bilmemki ;)güvercin olsunda nasıl olursa olsun:D