8.02.2009

Ben ne yapıyorum!!!

SELAMLAR...

Bu ara hiç yazasım gelmiyor oysa yazacak o kadar şey varki , her gün geziyorum bişeyler oluyor,zevkli şeyler ama içimde hiç heyecan yok. Ne olduğunu anlamıyorum önceleri içim içime sığmazdı... Hayattan heycan alamadan yaşamak ne fena bişeymiş.Ne oluyor bana yaa

1 Haftaya gidiyorum üni'ye zaten uzun süre uğrayamayacağım . Yurttaydım eve çıkıyorum çok büyük tereddütlerim olsada denemek zorundayım çünkü yurt yemeklerine alşamadım zaten abur cubur yemekten bi hal olmuş durumdayım.

Umarım hakkımda hayırlısı olur ve pişman olmam ...

4 yorum:

mgurdal dedi ki...

Selam Mersav
Eve çıkacağını yazmışsın.Üniversite hayatında evde kalmış biri olarak, ev arkadaşlarını seçerken çok dikkatli olmanı tavsiye edebilirim.
Emin ol ki, dışarda çok iyi arkadaş olduğun bir kişiyle aynı evi paylaştığında, beklenmedik durum ve sorunlarla karşılaşabiliyorsun. Bunların en başında yemek yapma ve bulaşık yıkama sırasına riayet geliyor.Ev ortamı, bambaşka birşey ya...
Hakkında hayırlısı olur inşallah... ;)

mersav dedi ki...

amin inşallah teşekkürler:)

nevbahar01 dedi ki...

merhaba şeker. ben geldim sizin memleketten. çok beğendim sizin oraları. keşke daha önceden konuşabilseydik seninle tanışmayı da çok isterdim . sağlık olsun ne diyeyim. öpüldün kocuman...

mersav dedi ki...

hoşgeldin sefalar getirdin:)
görüşmek kısmet olmadı dediğin gib saağlık olsun:)