6.08.2008

Şanlıurfa'dan Selamlar

Peygamberler diyarından sevgiler...
Şanlıurfada'yım internete girme imkanım zordu .
Kısmet oldu işte:)
Yolculuk çok güzeldi eğlenceliydi...
Geldiğimiz gün evi temizledik yolun yorğunluğuyla zor oldu.Şimdilik geziyoruz...
Sonra hep köyde olcağım.
Doğum günüm bugün.. :)))
Doğum günü çocuğu olunca kırmadılar amcaoğlundayız , yemek yiyeceğiz birazdan....
Hava çoook sıcak serinlemesini bekliyoruz çıkıp gezeceğiz.
Fotoğraf makinesi bulamadım ama bi cep telefonu var çok şükür:). Dönüşte resimleri eklerim kablosu olmadığı için ekleyemiyorum.
Şimdilik bu kadar yeter ... (bir hışımla geldi geçti pehh pehh ... gibi oldu yazım:D )
hoşçakalın:)

10 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

canımcığım, iyi ki doğdun ,doğum gününü kutluyorum nice senelere birlikte mutlu yazılarımızı okuyarak birlikte gireriz inş.
Urfa da olmana çok imrendim daha geçen gün kızkardeşimle Urfa'yı görmeyi çok istediğimizden bahsediyorduk. benim için de gez, peygamberlere selamımı götür. resimleri merakla bekleyeceğim, sevgiyle...

Adsız dedi ki...

slm, doğum günün kutlu olsun...

mgurdal dedi ki...

İyi geziler ve eğlenceler mersav.
Doğum günün kutlu olsun...Daha nice yıllara...

KelebekGibi dedi ki...

Dogumgünün kutlu olsuuuuuuuunn!
Allah hayirli ve güzel yasamayi nasip etsin canim,sevgiler ve iyi gezmeler:)

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun yeni yaşın sağlık,mutluluk,başarı ve para getirsin :)

Gelin Ayşe dedi ki...

Canıııım gecmiş dogum gününü kutlarım o zamaaan :))
İyi tatilller diliyorum birde. memleketinin tadını cıkar :)))
Oraları gidip görmeyi çok isterdim :)

BlahBlah dedi ki...

canım, mutlu yıllar.

yeni yaşın sana her istediğini getirir umarım...

BlahBlah dedi ki...

nerdesin bakem? yok musun hala?

Adsız dedi ki...

özledik valla yazılarını :)

KelebekGibi dedi ki...

Selamlar, bir kandil kutlamasi yapayim dedim,hayirli gecirmek nasip olur umarim,sevgiler.