30.08.2008

Gözucu...

Şanlıurfa'dan döndüğümden beri konuşmuyorum,gülmüyorum,yiyemiyorum,içemiyorum ne yesem ne içsem istifrar ediyorum...

Hastane yollarında gidip gelmekten mahfoldum... Ağlamak istiyorum ağlayamıyorum...

Serum yemekten kollarım delik deşik oldu o kadar sıkıldım ki kolumda takılı intraketi çıkardım azönce serumlar bitmemesine rağmen hastanede yatır dıyoruz doktor beyfendiye bişeyi yok evde takılır seumu diyor ben ölüyorum doktorrrrrrrr:Q ...

Sonuç ne peki çooookk az düzelme var. Böyle olmamın sebebi ne hiçbişey tahlillerde hiçbirşey çıkmıyor ...Şuursuzca yazdım bu yazıyı kardeşime bırakıp gidiyorum hiçbir zaman yazdığım yazı bana ölüm gibi gelmemşti yoruldum... Gözucuyla baktım kaçıyorum....

YAŞAMAYI ÖZLEDİM YAA...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Ayy kız ayy içim gitti bayılcam şimdi bana biri ağrım sızım var dedimi çok kötü oluyorum ben hele şu serumun intraket denen şeysini görünce bi fena oldum bayılcam şimdiiiii :S ay geçmiş olsun bu arada

KelebekGibi dedi ki...

Cok gecmis olsun yaa, neyin varki öyle. Neye yakalandin sen böyle ki bayagi yipratti seni.
Bir virüs kaptin sanirim.
Insallah en kötü günleri gecirmissindir ve güzelleri gelir ardindan simdi.
Ramazanda geliyor, ins. daha iyi olacaksindir.

Gelin Ayşe dedi ki...

Off canım ya çok gecmiş olsun. :(
Merak etmiştik zaten uzun zamandır ugramıyorsun, birde en son gidişinde hastayım demiştin. Umarım en kısa sürede toparlanırsın. Neşeli hallerini özledik :(
Çoook iyi bak kendine. Doktorun sözünden sakın cıkma!

BlahBlah dedi ki...

ah canım ya. çok geçmiş olsun. hayırdır?

Adsız dedi ki...

Hayırlı Ramazanlar Fatmacım :)

nevbahar01 dedi ki...

Allah Allah...
hep meraktaydım bu kıza ne oldu neden yazmıyor diye.
:(
çok geçmiş olsun ,tez zamanda sağlığına kavuştuğunu anlatan müjde yazını okumayı bekliyorum.
ara sıra haber ver merakta koma, bu arada hayırlı ramazanlar olsun...

Eski dedi ki...

mersavcıım çook geçmiş olsun , hayırdır neler oluyo böylee ://