4.08.2008

Yol Göründü


Merhaba arkadaşlar yarın memlekete gidiyorum köyümüze, uzun süredir
ne zaman gideceğimize karar veremedik.

Sonunda belli oldu.

Köyümüzü görmelisiniz harika ağaçlar ortasından dere akıyor muhteşem yaa şaka tabikiii şaka bir yana taş toprak çorak bir arazi göreceğiz nasıl olursa olsun insanın kendi taşı toprağı gibi olmuyor.

Gündüzleri yakıcı sıcağıda olsa geceleri harika, çok serin oluyor hele de yıldızları seyretmek insana büyük haz veriyor.Buradaki gibi tek tük yıldız değil birsürü …

Malesef fotoğraf makinem yok ne yapacağımı bilmiyorum.

Balıklıgöl , köy,üzüm bağı,fıstık bahçesi, türbe ziyaretlerinden resimleri sizinle paylaşmak isterim ama nasıl olcacak bilmem.

Yinede umudumu kaybetmedim fotoğraf makinesi aramalarım devam ediyor;)

Ne kadar kalacağım belli değil zaten gezmeye değil çalışmaya gidiyorum üzüm bağına pekmez yapılacak:). Ben yavaş yavaş uzaklaşayım artık hazırlık yapıyoruz . Yarın sabah 5 sularında yolculuğum başlıyor.

Blog kapılarınızı çalıp Allah ısmarladık diyemedim:( idare edin artık:)

Hoşçakalın…

Allah’a emanetsiniz...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah yolunuzu açık etsin tatilin içine sinsin dönüşünü,paylaşımlarını bekliyorum umarım makine bulursun ama olsun sen yaz o şekilde görmeden de paylaşırız :)

KelebekGibi dedi ki...

Iyi calismalar canim,pekmez yapmak zor sanirim, annem bana göndermis Türkiye'den sagolsun,cok saglikliymis yogurda döküp tüketiyoruz bizde:)
Insallah resim cekebilirsinde bakariz nasil yerlere gittin diye, sevgiler.

Eski dedi ki...

Hayırlı yolculuklar Mersav .. bende gidiyorum bugün , dönüşte görüşmek üzere ...