23.08.2008

Ben Geldim...



Gelebebildim sonunda aslında iki gündür evdeyim fakat rahatsız olduğum için bilgisayar başına gelemedim. Neyim olduğunu bilmiyorum hiç ağrım yok sadece halsizlik ve istikrarlı bir şekilde devam eden bir inip bir çıkan ateş... ,

Hastaneye gitmeyi hiç sevmem Allah daha ağırını vermesin acile gidelim falan dedi bizimkıler niyetim yok gitmeye umarım ağırlaşmaz...

Bu akşam kuzenimin nişanı var gidip orada halsiz bir şekilde oturacağım ne sinir bozucu birşey...
Hoş oynayan biri değilim ama yinede böyle olmasam daha zevkli geçer...

En kısa zamanda Şanlıurfa'da çektiğim fotoğrafları paylaşmaya çalışırım...

Bu arada 2 yıllık işletme bölümü yazmıştım geldi 2-3 Eylülde kayda gideceğim... Gerekli belgeleri hafta içi hazırlayacağım.
Buralarda olmazsam bilin ki Üniversitedeyim nete girme imkanım olurmu bilmiyorum şimdilik hoşçakalın...
Sizleri ziyaret edip hal hatır soramadığım için kusuruma bakmayın umarım istediğiniz güzellikler sizlerledir...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende kız dönemedin hala yazıcaktım :) gelmişin şaşırdım hoşgeldin.Geçmiş olsun umarım iyileşirsin hemen.Okul içinde tebrik ederim nereyi kazandın onu yazmamışın Mersin mi kazandın ? hayırlısı olsun :)

AŞK... dedi ki...

nerde 2 yıllık eskişehirmi ?

KelebekGibi dedi ki...

COk gecmisolsun canim, tatil sonrasi yorgunlugu mu cikiyor ne ,cabucak toparlanirsin umarim.
Bu arada hayirli olsun, basariyla tamamlarsin insallah Üniversiteyi, nete girme imkaninda olur umarimda bizleride haberdar edersin gelismelerden..
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

? neresi geldi hayırlı olsun:)...

Gelin Ayşe dedi ki...

Canım hoşgeldin. Geldin ama hasta geldin :( Sevinemedik. Gecmiş olsun diyorum ve bence sen yinede bir doktora görün. Ateş bu, ben korkarım ateşten. Dikkat et kendine.

nevbahar01 dedi ki...

hoşgeldin ama çok kızdırdın beni:(
sen çocuk musun ne demek doktora gitmeyi sevmiyorum. halsizlik ve ateş belirtisi ciddiye alınacak şeyler. sakın sen de önemsememezlik etme.İnş. önemsiz bir şeydir fakat sen gene de ihmal etme.
seni yeniden aramızda görmek güzel:)
geçmiş olsun, sevgiyle...

BlahBlah dedi ki...

geçmiş olsun!

ama hoşgeldin, özletmiştin kendini.

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun, başarılar.

Adsız dedi ki...

Kıs daha iyileşemedin mi özledik dön artık :) acil şifalar

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun.. umarım hem kendine hem ailene hem çevrene hem de ülkene yararlı olur aldığın eğitim. başarılar.