3.09.2008

Nazar Nazar...


Şükürler olsun iyileştim yani iyileşmeye başladım resmen ölmedim süründüm ne felaket birşeydi .

Ramazan arifesinde bizimkileri çok üzdüm. Sebebi belli olmayan rahatsızlığım yüzünden... Bilimsel olarak sebeb bulamayınca:) bizde sebebini nazara bağladık:). İşiniz gücünüz yokmu kardeşim gidip başka birini bulun nazar değdirecek:P tövbe yaa

Fazla yormayayım kendimi :)
Mübarek Ramazan ayına bizleri bir kez daha ulaştıran Rabbimize şükürler olsun.
Herkese HAYIRLI RAMAZANLAR...


Resim için Miy'e teşekkür ederim.

10 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

Canıııım iyi olduguna sevindim. Hoşgeldin tekrar aramıza.
Bencede nazardır o zaman. Aman allah korusuuun :)

mersav dedi ki...

bende çok sevindim:) Hoşbuldum...

Adsız dedi ki...

burdan da hoşgeldin demek istedim, ayrıca çok geçmiş olsun bilindik klişemiz olan "havalardandır" cümlesini de etmeden gidemiyorum :)) malum sonbahara giriş yapmak üzereyiz. hayırlı ramazanlar diliyorum..

BlahBlah dedi ki...

geçmiş olsuuun...

sobelendin canımcım...

mersav dedi ki...

teşekkürler...
Sobeye kısa zamanda karşılık vercem abla:)

nevbahar01 dedi ki...

oh bee sonunda ses verdin ve gülümsedin:). ciddi ciddi endişelenmeye başlamıştım yaw. çok sevindim iyileşmeye başlamana.
hoşgeldin aramıza , güzel günler yazman dileği ile...

Adsız dedi ki...

bakınız:sular..

son zamanlarda sularda bir gariplik hissediyorum,haberlerde çok görür olduk sulardan hastalanan insanları..psikolojik olarak bizde sudandır diyoruz heralde :))

konuya gelecek olursam;geçmiş olsun,elbetteki iyileşeceksin :D ramazanın mübarek olsun bu arada..

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun.

mersav dedi ki...

teşekkürler:)

Adsız dedi ki...

Tekrar hoşgeldin :)