7.09.2008

Şanlıurfa-1

Geç kalınmış bir yazıda olsa sonunda yazmaya başlıyorum.Şanlıurfa'da nereleri gördüm neler yaşadım anlatacağım çok şey vardı ama çoğu aklıma gelmiyor hastalıkta unuttum sanırım:P olduğu kadar artık ...
Yoldan bir kaç kare...
(bırecikte bulunan nesli koruma altında olan kelaynak heykeli)

İlk gün köye gittik evimize, evi temizledik o yol yorgunluğuyla aç olduğumuzu düşündüklerinden ekmek , yoğurt ne varsa getirmişler saolsunlar... Aç karnımızı doyurduktan sonra ziyaretlere başladık teyzeler, amcalar, kuzenler hepsiyle hasret giderdik.

Akşam yemeğe amcamlar cağırdı. Ben kardeşlerim ve söylemeyi unuttum kuzenimde bizle beraber oda amca kızı (bizde amca hala teyze çook maşallah anlatırken karışıklık oluyo çoğu zaman :P) erkenden gittik onlara yemek öncesi çay yapmışlar içmeye başladık.Yengem baktım paşa paşa gel demeye başladı allah allah bu paşada kim demey kalmadım minik kuzuyu yanımızda bulduk...:) Amca oğlu öğretmen öğrencilerinden biri hediye etmiş kuzuyu, kuzuyu beslerken biberonla suyu ve sütü içiriyorlar.

Nasıl oynuyor amcamla ve yengemle görmelisiniz üzerlerine atlıyor resmen başlarını birbirlerine vuruyorlar harikaydı, fotoğrafları var ama amcam ve yengem var diye yayınlamamam daha uygun diye düşündüm:) yaa buraya kadar sorun yok kuzu yanıma geldi bende oynadım çok severim.


Kardeşim ve kuzenimin yanına gittiği ve başını vurmaya çalıştığı an bizimkilerin bastığı çığlığı duymalıydınız nasıl yankılandı hahah bende gülme krizine girdim ... Küçücük kuzudanmı korkulurmuş bu ne yaa demeye kalmadan amcam zavallı çocuklar görmemişler olacağı bu dedi:)))
Kardeşim uzun süre atlatamadı şoku, fazla güldüğüm için pişman oldum sonra ...Akşam yemeğimizi yedik afiyetle eve döndük geldikten sonra yol yorğunluğunu atmadığımız için hemen koştuk yatağa:) Dinlenelimde bağ bahçe gezeceğiz dedik...

Devam edecek ....( reklam gibi oldu hehhe:))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bloglarda böle bilmediğim yerleri görüp,öğrenmek çok hoşuma gidiyor oarya gidiyor gibi oluyorum.Kursa gidiyordum ya bi arkadaş vardı ve Urfada üniversite okuyomuş ondan duymuştum güzel bi yer diyoırdu:) bu arada ben zuzuları çok severim ama çok korkarımda :S bu arada heykel ne heykeli karga mı seçemedim :D

mersav dedi ki...

:D:D:Dkarga deıl o kelaynak yeterlı bılgım olmadıgı ıcın yazmadım:)

BlahBlah dedi ki...

kuzucuk çok tatlı!