12.09.2008

Şanlıurfa-5 ve Ara

Efendim sürekli gezdiğim ilk günlerden bahsettim fakat bahçede çalıştığım zamanlardan hiç söz etmedim:) bir kaç resim eklicem sadece çokk yorulduk ama değdi pekmezimizi yaptık köydekilere bahçelerinde yardım ettik normalde bu sene sürekli oturunca çok ağır geldi ama güzeldi yinede.




Iıı şey şu şapkalı şahısta benim...:)


Uzun bir yazı dizisi gibi olduğu için artık kısa kesiyorum.Çalıştık işlerimiiz bitti geleceğimiz gün tekrar Urfaya gittik:)


Yeğenime bu yöresel kıyafeti aldım.

Abimede puşu aldım kendi sipariş verdi bana:)


Urfa'ya gidip ciğer yememek olmazdı afiyetle yedik .





Lokantadan baharatçı çok güzel görünüyordu. Kurutmaların güzelliğine bakın.



ardından yola koyulduk ve geldik...

SON



Yola düşüyorum yarın üniversiteye gidiyorum. Rahatsızlığım tam olarak geçmedi ne yapacağımı bilmiyorum inşallah zorluk çekmem. Dularınızı eksik etmeyin fırsat bulursam orada nete girmeye çalışırım sizleri haberdar ederim hoşçakalın...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım benim Allah yolunu açık etsin herkes bir yerlere dağıldı bu ara ya bakıyorum da kimi göreve başlıo,kimi kursa yazılıo,kimileri okullarına başlıo bense off şu günler inanılmaz stresliyim sanırım ameliyat olucam :( korkuyom neyse off bak çok çalış derslerini sen akıllı kızsın gerçi sende ne heyecan vardır şimdi :) bak bizler yanındayız he hiç heyecan yapma oldu mu :)

nevbahar01 dedi ki...

yeter gari yaz yaz yemin ederim ağzımın suyu aktı. nasıl canım çekti anlatamam:))))
hem o yeneği, hem de gezmeyi:))
şaka bir yana güzel bir seyahat olmuş senin adına çok sevindim. bahçede çalışmanda çok iyi toprak negatif enerjini almıştır inş.
sevgiyle...

BlahBlah dedi ki...

yemek kısmı en güzel kısmı zaten! =)

hala iyileşemedin mi ya? geçmiş olsun...

Unknown dedi ki...

Urfa görülmesi ve gezilmesi gereken bir yer ama kısmet olmadı bir türlü elimde olsa bugün başlarım TR turuna :))