8.09.2008

Şanlıurfa-2

Köyümüz öyle ağaçlı yeşillikli değil tabi çorak arazii gündüz esen sıcak rüzgara
dayanmak çok zor ben hayatım boyunca orada içtiğim su kadar hiç içmedim ama gecesi nasıl serin ve güzel anlatamam gökyüzünde yıldızları izlemek ..
Köyü gezmeye başladık bağ ,bahçe neresi olursa...Tabiki akşam serinliğinde. Bahçeye girip yememek olmaz tabi hemen daldık, dalından yemek ne zevkli birşey ya fıstık,incir,üzüm...


Fıstık

Zeytinlik ve İncir ağacı
Ve köyden bir kaç resim...

Hava o kadar sıcakki suyun döküldüğü yer daha gölge ve serin diye bizim balkonun altında uzanıyordu...
Yakalamak için bayağı kovaladım sonrada çocuklardan birnin eline verdim çektim fotosunu:)
Malum doğum günümde oradaydım...
Buda doğum günü pastam ufaklık hazırlamış canım ya kıyamam sanaa teşekkür ediyorum tekrar:)

4 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

aşağıdaki de buradaki de hepsi çok güzel. fotolar güzel, köyün güzel ,türkiyem çok güzel yaaaa...
ne güzel geçmiş günlerin ah bi de gelince hastalanmasaydın:) neyse dediğin gibi nazardı geldi geçti:)
sevgiler...

mersav dedi ki...

DEVAMI VAR DAHA ŞANLIURFA 3- 4 DEVAM EDECEK:)

Adsız dedi ki...

Sen iyisin valla ben hayatta o şeyi elime alamam ve de o köpek iki seksen ölece uzansa bahçeye bahçeye de inemem:D bir de o srtında semer gibi bişi bağlı olan köpek mi kız bu Urfanın hayvanlarını bilemiom ben:D ya da gözlerim kör oldu ya da şey oanlardan korktuğum için hayvanları tanımıom heralde dicem ama yok küçükken babam bizi hayvanat bahçesine götürürdü ayı bilem vardı aslanlar herşey bahçemiz meşhurdur hatta yaşı benden büyük fil Bahadırımız vardı ama öldü :(

mersav dedi ki...

çok güldüm valla sağolasın yok köpek değil tazı o , aşırı sıcak olduğu için üzerine semer gibi şeyden örtüyorlar yani yanlış bilmiyorsam öyle:P