25.09.2008

Yeni Bir Yaşam

Hasta halimle üniversiteye gittim yurda yerleştim çok zorluk çeksemde şimdi evdeyim ve biraz daha iyiyim...

Sosyal yaşamın içinde bulunmalı insan her zaman,üniversiteyi örgün öğretimde istememin en büyük amacı buydu bizimkiler hayata daha yakın ve aktif halde yaşamamı biraz geçiktirmiş olsalarda kısmet dedim.

Okulu bir hafta astım hastalığımdan dolayı bayramdan sonra tekrar gideceğim.Yurt arkadaşlarım çok iyi beni hasta halimle çektiler sağolsunlar Mersin'e gelmeme iki gün kala biraz daha iyiydim orada, biraz sohbet ettim gülüştük falan, kızlar aaa fatma gülüyormuş falan diye baya bir gır gır yaptılar ...

Okuldaki arkadaşlar için yorum yapamicam bir kısmıyla tanıştım iyi insanlar...
Allah her zaman iyi insanlarla karşılaştırsın özellikle dışarda olan öğrenci arkadaşlarım için diyorum nede olsa farklı bir ortam herkesin kişiliği,kültürü bir değil.

Yeni yaşama giriyoruz. Yeni bir yaşam diyerek büyütmüş gibi dursamda abarttığımı düşünmüyorum.
İnşallah hakkım(ız)da hayırlısı olur...

12 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim hoşgeldin hakkında hayırlısı ben hep okullara ilk başladığımda ağlardım hele ortaokulu hiç unutmam arkdaşım yok die ağlmaıştım tabi bu okulun ilk günüydü halbuki kimsenin arkadaşı yoktu :D ama sonradan tüm sınıfın hatta başka sınıflardan da insanların selam vermeden geçmediği biri olup çıkmıştım çocuk aklı işte insan bi ortama ilk girdiğinde bocalıyor kime inansam güvensem ama güzel arkadaşlıklar kuracağına eminim ki kurmuşsun bile bak :)

mersav dedi ki...

hoşbuldum evet şükürki arkadaşlarım iyi:) mutluyum

Adsız dedi ki...

ES SELAM..
Amca denilecek yaşa geldik amma siz abi diyerek gönlümüze su serptiniz çok teşekkürler...

Cumanız ve KADİR geceniz mübarek olsun...
ALLAH teala azze ve celle herzamanda yar ve yardımcınız olsun...

NOT: Okuyunuz, okumak güzeldir, bizim yaşımıza gelince kafanızı duvarlara vurmayınız...
:)

BlahBlah dedi ki...

hayırlı olsun canım...

mersav dedi ki...

yakzan: estagfurullah abi...
teşekkürler:)

Gelin Ayşe dedi ki...

Amin, canım inşallah hakkında hayırlısı olur. Bu muaberek günde bol dua edelim. Ve herşeyin hayırlısını dileyelim. Tekrar aramızda olmana sevindim.Şu hastalıkda ne pis birşeymiş yaa.

mersav dedi ki...

amnn dualarda buluşmak dileğiyle:9

nevbahar01 dedi ki...

kız sen üniversiteyi kazanmış mıydın . ben mi atladım yoksa yaw:(
sınavdan sonra olmazsa olmaz deyip üzgün olduğunu hatırlıyorum en son:)
acayips evindim, hele neden yazmıyor diyordum kendi kendime, neyse hayırlı olsun ve kandilin mubarek olsun , duanı beklerim ...

KelebekGibi dedi ki...

Yeni ortam ilk basta degisik gelir elbette, seni cok iyi anliyorum.
Bayramdan sonra okuluna saglikli ve dinc sekilde baslarsi numarim,sevgiler.

mersav dedi ki...

nevbahar:evet ablam kazandım :) bahsettim ama çok kısa geçm
iştim çok sağol tekrar dualarda her zaman buluşmak dileğiyle inşallah....

kelebekgibi: teşekkür ederim:)

Eski dedi ki...

aaa mersavv ben orayı kaçırmışım hangi bölüm hangi üniversite oldu ya ? hayırlı olsuun vede çook geçmişler olsun diyoruum ...

Adsız dedi ki...

ben de nerde ve ne oldugunu anlayamadım bu okulun...