10.09.2008

Şanlıurfa-4 Balıklıgöl

Şehre gider gitmez hemen balıklıgöle gittik balıklara yem verdik, türbelerde bol bol dua ettik ...

















ÇOK KISA BİR VİDEO OLSADA GÖRMENİZİ İSTEDİM :)




Balıklar yemleri almak için o kadar hızlı hareket ediyorlardıki video hızlı çekime benzemiş:)














Hz.İbrahim'in makamı.




Türbe etrafından bir kaç kare...























URFA KALESİ
Bu sene kaleye çıkmadık şehirin kaleden görünüşü yok zaten bu defa belli başlı yerleri gezdik. Dar sokakları , çarşısı ,bakır işlemelerini gösteremiyorum inşallah bi dahaki sefere yada kısmet olursa giderseniz büyük zevk alacağınıza eminim Urfa hem maneviyatıyla gönüllere hemde tarihiyle gözünüze hitap ediyor:)










3 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

canım çok muhteşem resim kareleri bunlar çok kıskandım yaaa:))) gelmek, gezmek ,görmek istiyorum şiddetle:) dua et de geleyim en kısa sürede:)

mersav dedi ki...

aminnn inşallah gitme imkanı bulursun:))

Gelin Ayşe dedi ki...

Video superdi canım! İiki eklemissin. Zaten şu balıklıgölü bir ben göremedim gitti yahu :( :)