5.09.2008

Sobe

Resim
Blah blah ablam tarafından sobelendim.

1. Blog yazmaya ilk defa ne zaman başladın?

23.09.2007'de yengem sayesinde yazmaya başladım sıkıcı bir yaz dönemi atlatmıştım ne yapsam ne etsem derken bir baktım blog dünyasına balıklama dalmışım:P( Farkettimde nerdeyse 1 yıl olacak vay be :))

Not: yengemin blogundan biricik yeğenime bakın ilk defa paylaşıyorum sizlerle:)



2.Blog yazılarının belli bir çizgide olmasına dikkat ediyor musun yoksa içinden geldiği gibi mi yazıyorsun?

İçimden geldiği gibi yazıyorum fakat durup düşündüğüm zamanlar olmuyorda değil , sanırım belli çizgide gidiyorum .


3. Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?


İlk zamanlar evet herşeyi bırakıp bloga birşeyler eklemekle zaman geçiyordu.Benim için blogtan başka şey yoktu. Saatlerimi, günlerimi ,haftalaırmı boşa harcadığımı farkettim boşa derken yanlış anlaşılmasın insan zamanını değerini bilmeli ben ziyan ettim ilk zamanlar. Şimdi öyle değil gereksiz yazılardan uzak tutuyorum blogumu sanıırım blogumda bende büyüdüm bu konuda ...


4. Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almayamı başladı?

Hayır benim için daha eğlenceli bir hal almaya başladı.

5. Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?


Hayat şartları artık üniversitelide oldum orada fazla imkanım olmaz yazmaya belli aralıklarla yazacak olsamda hep buralardayım;) Allah ömür verdiği sürece yazacağım kurtuluşunuz yok :P

Sobeleme sırası bendeee tıbbiyeli blog atasagun ve kelebek gibi sıra sizde kolay gele:)

4 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Sagol canim,ayni söbeyi bir arkadas daha söbelemisti ikiniz icin yazicam :)

BlahBlah dedi ki...

yeğenine aşık oldum!
allah bağışlasın...

Adsız dedi ki...

yeğen maşallah veletleri çok seviyom ben yaa :D üniversiteli oldun artık unutma kıs burları :)

mersav dedi ki...

blah blah:amin Allah razı olsun darısı sana ablam:)

fulya:unuturmuyum hiçççç