7.05.2008

Ailemin kıymeti...

Sade,hoş,birazçalışkan,sinirli,mutlu,güleryüzlü,sıkılgan,çaresiz,üzgün ..birgün geçirdim .
Annem kışlıkları falan kaldırıyordu yardım ettim,biraz ders,misafir derken gün geçti...

Akşam babam erken geldi normalde 19:30 20:00 gibi gelir bugün 17:30' evdeydi şaşırdım yüzü çok solgundu baba noldu falan diyecekken rahatsızım biraz dedi. Yatağı hazırladık hemen yattı.Haftasonu şehir dışına çıkmıştı hem üşütmüş,hemde yediği bişey dokunmuş sanırım.2-3 saat saonra kaktı hala iyi değildi. Şimdi saat 21:30 acile gittiler . Bakalım inşallah kötü bişeyi yoktur.

Babanın evdeki konumu ne kadar farklı eve bir sesizlik çöktü bi acayip oldu ortam akşam her zaman için birlikte yeriz yemeği bugün yiyemedi sofraya annemde oturmadı sadece cocuklar oturduk. Kötü bir durummuş ya.

Normalde bi yere gitmiş olsalar böyle olmaz sevdiğin insanın hasta olması ... Boğazımızdan bişey geçmedii. Şükür kötü bişeyi yok ama ailemin kıymetini çooookkk iyi anladım.

Allahım sen ailemi ,sevdiklerimi sağlıklı bir ömürle bana ve sevdiklerine bağışla.
****** 20:30
Babamlar hastaneden geldi. Serum vermişler sonra eczaneden ilaçları alıp gelmişler.Doktor iğne ve ilaç vermiş.
Çay demledim güzelce bizimkilere verdim.Yazımı yazarken çayımı yudumluyorum.:)) Evdeki sesizlik bozuldu ohh rahatladım valla. Babam iyi şüküür mutluyum:).
*****23:12

Hiç yorum yok: