8.05.2008

Yağmur yağmur yağmur...


Harika bir hava harika dediysem günlük güneşlik falan değil canım yağmurlu bir hava.Çok soğuk değil yağmur usul usul yağmıyor büyük taneli...

Şükrettim Allaha yağmur yağıyor diye .Bu sene fazla yağmadı özellikle doguda ekinler kurudu.Buğday arpa... hiçbişey kalmamış.:((

Yağmurdan sonraki toprak kokusu yok mu ohh içime çekerim şöyle ama çevrede toprakta yokki:(( kokusu yayılsın her tarafa her yan taş bina ne biçim iştir toprak kokusuna hasret kalıyoruz.

Her neyse yağmmur yağdı mı gidip altında koşasım geliyoo caddede koştuğumu düşünemiyorumm hastanede yakın eve, direk oraya yollarlar .Ne gariptir değilmi insanın isteği gibi yaşamaması yani gidip koşsam nolur:P hehe şaka bi yana yapmam tabi.

Ben böyle hayaller kurarken annem balkonda camla uğraşıyor anne hayırdır dedim cam silecekmiş hazır yağmur varken bende yardım ettim tabi:)). Bizim balkon duvardan duvara camlı her zaman silemiyoruz ancak böyle yağmurlu havalarda hallediyoruz, kalabalık altta mağazalar var kaldırımdan hiç bi zaman adam eksik olmaz bi nevi bahar temizliği aşamalrından biri oldu:)))

Sonra farkettim ki bizim balkon ve caddemizin hareketliliği olmazsa nice olurdu benim halim heheh:)))
Aklıma Cem Adrian yağmur adlı şarkısı geldi.
Buyrun sizde dinleyin:)

Hiç yorum yok: