6.05.2008

Ben ve Bizim Cadde

Hareketli bir gün çekirdim bugün daha doğrusu ben değil bizim cadde:)).

Ben geç uyandım bugün biraz uyanmamın sebebi de hareketli caddemiz alkış sesi müzik sesi Allahım sabah sabah ne oluyor yaa deyip koştum balkona bide ne göreyim anaokul coçukları yürüyüş yapıyor kızlar kelebek olmuştu erkekler arı Allahım çok tatlılardı ya:) sen onları anne babasına sağlıklı biir ömürle bağışla rabbim. Çocuklar yürüyordu da ne için yürüyürdu hatırlamıyorum ee uykulu ancak bu kadarı aklımda kalmış.Ama okul öncesi eğitimin yaygınlaşması için yapılan bir yürüyüştü sanırım .
Dedim ya hareketli bi gündü caddede. Öğleye doğru biraz tv karşına geçeyim dedim. Tam izlemeye başladım dışardan korna sesleri belli bir araba değil bir çok arabadan geliyor sesler.Ee dururmuyum ben o kadar ses var dışarda hemen koştum balkona .Bide herkesin elinde çiçekler beş altı araba vardı bendede şapşal bi gülümseme Ne iştir? dedim. Arabalardan herkese çiçek dağıtıyorlar. Meğerse yeni açılan bir çiçekçi tanıtım amaçlı bu yolu seçmiş iyide yapmış herkes çiçeklere çullanmıştı .Özellikle erkekler :D sonra içimden dedim ki şunu anneler gününde yapsalarmış ya bari erkekler faydanırdı.Yapmazlar tabi o gün bir çiçeği kaç katı fiyatına satıyorlar demi ama...
Deneme sınavım vardı bugün ama gitmedim sanki bişeyler tuttu beni ve gidemedim zaten derste çalısamıyorum ama kendimi zorluyorum umarım hakkımda hayırlısı olur....

Hiç yorum yok: