5.05.2008

Ne haldeyim???

Hayatım o kadar sıkıcı ve berbat geçiyor ki nasıl bu halde devam edebilirim bilmiyorum.Haddimi aşan bi şekilde çevreme olmadık davranışlarda bulunuyorum.

Her zaman için çabuk sinirlenen biri olsamda bu aralar çok kötü bir hal aldım .Sanırım sınavın yaklaşması beni daha da kötü hale sürüklüyor.Ne yapacağımı bilmez durumdayım sürekli evdeyim ,eve sığamayıp patlayabilirim.O kadar kötü bir hal aldm ki evdekilerden biri ne derse desin bağırıp çagırıyorum özellikle anneme karşı, annemde melek gibi biridir ama neden ona böyle davranıyorum bilmiyorum .Benim böyle olmama rağmen o kadar sabırlı ki hayranım ona.

Anneler günüde yaklışıyor.Anneme asıl sevgiyi hediyelerle değil,davranışlarımla göstermem gerekir ama ben bunu yapmıyorum beceremiyorum .Anneler gününde bi hediye alıp al annecim Anneler Günün kutlu olsun demek neyi ifade edecek ki koskaca bir hiç sadece melek yüzlü insanın yüzünde ufacık bir tebessüm belirecek ...

Off off gerçekten bitik durumdayım nerden çıkartırlar bu günleri billmem yaa... Bazen ağzıma geleni söylüyorum bu özel günleri çıkaranlaraa... Öss günü Babalar günü ne yapacağım ben o gün baba sınavım kötü geçti nasıl diyebilirim?... Sonrada eline hediye vermek... Bana hiç yakşmayacak bir durum. Kazanacağım konusundada hiç bir ihtimal vermıyorum.İnancımı yitirmiş değilim ama yinede böyle düşünüyorum işte.

Allahım sen sabır ver Ya Rabbim kaç defa össye giriğini unutan ben yine sınava giriyorum ne akla hizmetse artık bu yaptığım... Okumam lazım faydalı bir birey olmam lazım hayatta aktif bir duruma geçmem lazım. Yoksa evde dur dur ne hale geleceğimi ben bile kestiremiyorumm:(

Hiç yorum yok: